ERA vraagt elke verkoper of koper, rechtstreeks of via Funda, om achteraf de kwaliteit en service van haar makelaars te beoordelen.
Het contact met de makelaar verliep soepel en vriendelijk. Dit kwam tot uitdrukking in heldere communicatie en verduidelijking en ondersteuning waar nodig. Onze belangen als verkoper stonden zonder meer voorop.
We hebben een hele goede ervaring met deze makelaar. We zouden deze zeker aanbevelen aan anderen. Goed contact en fijn dat er mee werd gekeken tijdens de bezichtigingen.
Zeker niet de goedkoopste makelaar in Utrecht, maar wel een erg mooi verkoopresultaat behaald door het vriendelijke team van de Koning!
Een fantastische makelaar! Ik heb Vincent aan mijn zijde gehad tijdens de verkoop van mijn huis en aankoop van een nieuw huis. Voordat je zelf aan iets kunt denken heeft hij het al bedacht. De drive die wordt getoond is aanstekelijk en helpt als je het even niet meer ziet meer zitten in deze gekke markt. Vincent en zijn geweldige collega Samantha ontzorgen je volledig in het moeilijke proces van verkoop en aankoop.
Very good work and good hospitality.Keep up the good work.
Vincent heeft ons goed voorgelicht, met oog voor alle belangrijke details geholpen, en steeds tijdig contact gezocht als er iets te bespreken viel.
Fantastisch, keurig netjes geholpen en zeer bekwaam. Reageerde op vragen razendsnel. Niets was te veel????????
Ik heb Prima contact gehad en hij begrijpt wat de bedoeling is . Goede keuze kunnen maken en proces goed doorlopen.
Very happy! The whole process was clear from the start and we felt at ease as first-time buyers. Good communication and expertise throughout and without the advice I'm sure our eventual winning bid would not have happened! Overall, would highly recommend!
De Koning Makelaars doen wat zij beloven en reageren adequaat op vragen van adspirant kopers
Zorgvuldig, betrouwbaar en persoonlijk. Veel kennis. Erg goed! Niet de goedkoopste, maar dat verdien je terug door de gedegen aanpak en aandacht voor alle details in de verkoop.
Ik heb geen enkel minpuntje kunnen ontdekken en daarom heb ik een uitstekende beoordeling gegeven. Zeer toegankelijk, afspraken worden nagekomen, informatie is goed en deskundig. Kortom, ik ben zeer tevreden over De Koning makelaars.
Contact met de makelaar verliep soepel, vriendelijk en ook op een constructieve manier. De makelaar had oog voor het proces dat wij doormaakten en onze leercurve daarbij.
- Makelaar die snel en alert handelt en reageert en gemakkelijk bereikbaar is. We hebben nooit lang hoeven wachten om hem te pakken te krijgen. - Prettige begeleiding door een zeer deskundige styliste - Maken van foto's en video was uitbesteed aan een derde partij. Hierover wat minder enthousiast. Niet alle foto's waren van dezelfde kwaliteit. Plattegronden klopten voor een deel niet. Maar bureaumedewerkster van De Koning zette zich in om fouten snel te doen herstellen. Al met al toch een presentatie van hoge kwaliteit. - De Koning heeft meerdere vestigingen. Je merkt dat het bedrijf een goed 'ge-oliede' machine is. De professionaliteit van de medewerkers is hoog. - Ook de intake verliep vlot. Wij hadden haast. Daarop speelde de makelaar heel adequaat in. De kosten vielen ons mee. We hadden in de kortst mogelijke tijd een overeenkomst met De Koning.
Goed georganiseerd proces ; onderneming door styliste was heel waardevol ; strakke marketing en goed georganiseerde kijkdagen. Uiteindelijk geresulteerd in een succesvolle verkoop.
Zeer prettige samenwerking, de toewijding van deze makelaar aan onze wensen was een verademing. We hebben zowel de aankoop als verkoop van onze woning samen gedaan en ik kan alleen maar aanbevelen.
De Koning makelaars De Meern heeft de verkoop van mijn appartement van begin tot eind uitstekend gedaan. Het contact met Dirk-Jan en zijn collega’s was professioneel en aangenaam. Geen seconde spijt van mijn keuze voor deze makelaar!
Prettig contact, goede aanpak, heb weinig omkijk naar verkoop gehad anders dan mijn huis verkoop klaar maken. Hadden wat verwarring over kosten. Fotograaf en styling waren niet inclusief. Dat was na eerste gesprek niet helemaal helder. Daar verbeterpunt voor de communicatie.