ERA vraagt elke verkoper of koper, rechtstreeks of via Funda, om achteraf de kwaliteit en service van haar makelaars te beoordelen.
Contact erg goed en proactief, snelle reactie op vragen. Verder alles goed voorbereid tbv de afhandeling.
Prettige en enthousiaste makelaar. Open gesprekken en transparante overleggen waardoor besluiten goed voorbereid zijn en je als klant weet wat er gebeurd.
Fijne makelaar in omgang, open en eeerlijk. Goede communicatie, zeer aardig en vriendelijk personeel. Mooie foto's woning en goed advies gekregen bij verkoopklaar maken woning.
Ellen Wolberink van Prisma ERA makelaars is een zeer betrokken makelaar. Ze helpt vakkundig met een realistisch doel te stellen. Eenmaal gezamenlijk dit te hebben vastgesteld gaat ze voor de volle 100 % om het doel te behalen. Ben zeer tevreden. Bedankt Ellen
Prisma was de derde makelaar voor een vrijblijvende taxatie. Hij kwam ons direct eerlijk over en zijn verwachte verkoopprijs van ons huis kwam overeen met onze verwachtingen. Met hun goede styliste, fotograaf en binnendienst ( Ellen, en de anderen ) hebben ze een hele goede presentatie gemaakt. Hierdoor is ons huis binnen een week verkocht. Petje af voor Arjan en zijn team, en bedankt voor de ondersteuning.
Het contact met de makelaar verliep prima. Uitgebreide en duidelijke informatie. Snelle reactie/antwoorden bij vragen. Vriendelijke werknemers.
Het noodzakelijk en veelvuldige contact liep prima. Zowel telefonisch als vragen via email werden altijd snel en vakkundig behandelt. Zelfs eventuele parkeerkosten werden vergoed. Dus al met al zeker een makelaar om aan te bevelen voor toekomstige verkopen en/of aankopen woning. Ook de bemiddeling voor nieuwe (huur) huis zeer goed, waardoor nieuwe huisvesting snel en prima geregeld was.
We werden op een zeer klantvriendelijke elke te woord gestaan, want je bent niet alleen bezig met de verkoop van je huis, maar ook nog bezig de koop cq verbouwing van je nieuwe huis. Zij waren de rust zelve en een echte helpdesk voor ons. De onderhandelingen liepen soepel zonder enig gedoe. Bedankt Arjan Keurs.
Er zijn genoeg makelaars om uit te kiezen. Maar als je over een team spreekt van medewerkers en no nonsens maar wel correct dan ben je hier echt op het goede adres.
Contact met Prisma Makelaars is uitstekend te noemen, indien er vragen waren vanaf mijn kant werden deze altijd op zeer korte termijn opgelost. Je hebt het gevoel dat je de verkoop van je huis inderdaad uitbesteed hebt en dat je er zelf niet echt achteraan hoeft. Prisma geeft je duidelijk dit vertrouwen en maakt dit in de praktijk ook meer dan waar. Kortom, een uitstekende partij!
Heel erg goed geholpen met de verkoop van ons huis. Complete pakket met veel advies en tips en ze nemen overal uitgebreid de tijd voor. Zeer deskundig, eerlijk en oprecht. Wij raden iedereen Prisma Makelaars aan.
Dit was onze tweede ervaring met Prisma Makelaars, ook dit keer was het contact prima. Duidelijke uitleg over verkoop zaken.
Het contact met de makelaar verliep vanaf het begin heel goed. Eerst contact met Arjan, later met Ellen. Beide zeer prettig. De afhandeling is prima verlopen. Dank aan Prisma Era.
Uitstekende service en begeleiding bij de verkoop van onze woning!! Prettig kantoor waar je altijd met een vraag binnen kunt komen en waar je vriendelijk en deskundig geholpen wordt.
Prima contact en goed bereikbaar. Deskundige mensen die de lokale markt uitstekend kennen en pro-actief meedenken. Super!
Op twee onderdelen scoort Prisma laag vanwege een aantal verschillende punten, waaronder het niet snel of volgens afgesproken middelen te communiceren. Het is meer regel dan uitzondering dat terugkoppeling lang (> 1 week) op zich laat wachten. Vaak hebben wij zelf achter de nodige zaken aan moeten 'vangen'. Maar het betrof ook simpelweg het niet, of niet goed nakomen van gemaakt afspraken. Een aantal malen hebben wij als klant hierop feedback gegeven, waarop verbetering werd beloofd, maar daar bleef helaas het nodige van uit en algehele verbetering bleef achterwege. Uiteindelijk is alles goed wel gegaan, maar Prisma heeft in ons geval dus zeker steken laten vallen. Wij zijn - wellicht ietwat naïef - nog steeds in de goede hoop dat Prisma ons financieel tegemoet zal komen voor de aantoonbaar niet naar behoren geleverde diensten. Helaas ligt daar nu nog een discussie. Wij verwacht(t)en niet de hoofdprijs als tegemoetkoming (getuige de term) en denken dat Prisma in financieel opzicht meer mis loopt doordat wij ze - indien geen hand in eigen boezem wordt gestoken - niet weer in zullen schakelen en ook niet zullen aanbevelen. Prisma heeft tegenslagen te verduren gehad en dat vinden wij ook, vooral voor hen zelf, erg vervelend. Hier hebben wij rekening mee gehouden. Dit is echter niet als enige oorzaak aan te wijzen. De score kan zeker hoger en wij hebben het maken van deze review daarom ook tot op het laatste moment uitgesteld, om Prisma alle kansen te geven hoger te kunnen scoren. Wij waren wellicht geen standaard klant en weten wel wat we willen, maar moeilijk waren we ook niet. We willen een ieder van u deze review niet onthouden, met de hoop op verbetering in de toekomst. Dit door aan te geven waar de samenwerking in ons geval niet optimaal is verlopen, opdat potentiële klanten hier hun voordeel mee kunnen doen. Dit laatste geldt natuurlijk tevens voor Prisma.
Er was nauw contact, ik werd van alle updates en veranderingen goed op de hoogte gebracht. Erg vriendelijke team, de makelaar wie mijn verkoop regelde, is een topmens, maar zo ook het hele team, van styliste tot andere makelaars. Denken met je mee, geven goede tips, en zijn zeer goed te bereiken!
Wij zijn goed geholpen! Dankzij een goed en deskundig plan en begeleiding is ons huis snel verkocht. De communicatie verliep soepel en persoonlijk. Voor ons was Prisma Era Makelaar top!
Wij zijn tevreden over de service van Prisma. Afspraken zijn nagekomen en er is snel gehandeld. Erg prettig en zeker aan te bevelen.
Wij moesten zelf nog best veel regelen waarvan je verwacht dat de makelaar dat deed. Zoals papieren invullen etc.