ERA vraagt elke verkoper of koper, rechtstreeks of via Funda, om achteraf de kwaliteit en service van haar makelaars te beoordelen.
Alles was snel en goed geregeld. Met de hele aardige en professionele dienstverlening beveel ik ze zeker aan!
Alles ging gladjes en soepel ,geen bijzonderheden. Ik zou jacobi een 10 durven geven als de opstartkosten van 600 euro pas hoefden te worden betaald bij aflevering van het huis. Maar goed dan zal pas over 6 maanden zijn ,en ik heb ook niet gevraagd of dat dat mogelijk was.ik raad jacobi aan een ieder aan die een makelaar in montfoort zoekt.
Prima service. Prettig in contact Meedenkend. Goede kennis van de markt. Timing uitstekend.
Zeer positieve ervaring. De makelaar is deskundig, accuraat en prima bereikbaar voor overleg. Zeker aan te raden!
Wij vonden dat de makelaar goed bereikbaar was. Hij was zakelijk, handelde snel. De bezichtiging vonden we oké. We hebben veel huizen bezichtigd. De ene makelaar is heel enthousiast over een huis en de ander niet. Deze makelaar gaf weinig informatie, vertelde snel een kort verhaaltje. We merkten dat er zoveel interesse was voor het huis dat het toch wel verkocht werd. Vonden wij jammer, omdat er zoveel te vertellen was, wat we achteraf van de huidige bewoners hoorden.
Op twee onderdelen scoort Prisma laag vanwege een aantal verschillende punten, waaronder het niet snel of volgens afgesproken middelen te communiceren. Het is meer regel dan uitzondering dat terugkoppeling lang (> 1 week) op zich laat wachten. Vaak hebben wij zelf achter de nodige zaken aan moeten 'vangen'. Maar het betrof ook simpelweg het niet, of niet goed nakomen van gemaakt afspraken. Een aantal malen hebben wij als klant hierop feedback gegeven, waarop verbetering werd beloofd, maar daar bleef helaas het nodige van uit en algehele verbetering bleef achterwege. Uiteindelijk is alles goed wel gegaan, maar Prisma heeft in ons geval dus zeker steken laten vallen. Wij zijn - wellicht ietwat naïef - nog steeds in de goede hoop dat Prisma ons financieel tegemoet zal komen voor de aantoonbaar niet naar behoren geleverde diensten. Helaas ligt daar nu nog een discussie. Wij verwacht(t)en niet de hoofdprijs als tegemoetkoming (getuige de term) en denken dat Prisma in financieel opzicht meer mis loopt doordat wij ze - indien geen hand in eigen boezem wordt gestoken - niet weer in zullen schakelen en ook niet zullen aanbevelen. Prisma heeft tegenslagen te verduren gehad en dat vinden wij ook, vooral voor hen zelf, erg vervelend. Hier hebben wij rekening mee gehouden. Dit is echter niet als enige oorzaak aan te wijzen. De score kan zeker hoger en wij hebben het maken van deze review daarom ook tot op het laatste moment uitgesteld, om Prisma alle kansen te geven hoger te kunnen scoren. Wij waren wellicht geen standaard klant en weten wel wat we willen, maar moeilijk waren we ook niet. We willen een ieder van u deze review niet onthouden, met de hoop op verbetering in de toekomst. Dit door aan te geven waar de samenwerking in ons geval niet optimaal is verlopen, opdat potentiële klanten hier hun voordeel mee kunnen doen. Dit laatste geldt natuurlijk tevens voor Prisma.
Fantastische makelaar. Deskundig, precies, vriendelijk, geduldig. Al verschillende keren met makelaars te maken hebben gehad. Dit was veruit de beste.
Heel goed. Vriendelijk, deskundig en netjes. Geeft goed advies aan verkoper en koper. Ben heel tevreden met deze makelaar.
Joost en Corien Sträter zijn erg prettige mensen om mee samen te werken. Samen met hen hebben we bepaald wat het juiste moment was om onze woning te koop te zetten. De inschatting van de waarde van de woning is volledig waargemaakt. En de verkoop is bijzonder vlot en soepel verlopen. Voor ons nieuwe huis staat Joost ons bij met advies. Ook is het erg prettig dat hij op zaterdag bezichtigingen doet. Dat zie je niet veel meer. Ik gun iedereen zo'n makelaar.
Pieter was altijd bereikbaar en geduldig. Hij staat altijd voor je klaar, wat wij erg waarderen!
De verkoop van het object moest worden overgedragen aan een plaatsvervanger (vakantie) en deze had zich uitstekend ingelezen, was vriendelijk, correct, kwam alle afspraken goed na en aarzelde niet om steun in te roepen van een meer ervaren collega. Deze collega had duidelijk geen voorwerk gedaan en moest op bijna alle vragen antwoorden met: “moet ik uitzoeken, kom ik op terug”. Zijn inzet was wel bewonderenswaardig gezien de communicatie, zelfs tot in het weekend. Zijn werk ethiek laat echter duidelijk te wensen over gezien het prijsgeven van vertrouwelijke informatie die niet voor de koper was bestemd. Door deze informatie ook nog te gaan inzetten als drukmiddel om de koop af te ronden is ronduit verwerpelijk. Ik beveel deze makelaar niet aan om de verkopende partij te vertegenwoordigen
Het contact liep goed. Werden zeer goed geholpen en geïnformeerd hoe het ervoor stond. Niets te klagen
Wij zijn zeer tevreden over Snel ERA. Het is een professionele makelaar die duidelijk is in de communicatie en de afspraken nakomt. Gaf goed advies over prijszetting, presentatie, onderhandelingen en regelde alles goed met bezichtigingen.
Heldere afspraken, goede terugkoppeling over te nemen besluiten. Makelaar heeft goed inzicht in de markt.
Zeer prettig in het contact, klantgericht, deskundig, snel, goed helder advies, maar wel behoorlijk prijzig.
Heldere afspraken, goede terugkoppeling over te nemen besluiten. Makelaar heeft goed inzicht in de markt.
Contact met deze makelaar ging makkelijk en vlot. De makelaar kende de omgeving goed en wist zo precies de voors en tegens van het huis te benoemen. Ook dacht zij goed mee. Wij waren en zijn zeer tevreden!
We hadden met spoed een makelaar nodig en zij hebben toen in korte heel hard voor ons gewerkt en waren altijd goed bereikbaar. Super fijn!
We zijn zeer tevreden over het contact met de makelaar. Bij vragen werden we gelijk geholpen, we werden ook steeds goed en snel geïnformeerd.