ERA vraagt elke verkoper of koper, rechtstreeks of via Funda, om achteraf de kwaliteit en service van haar makelaars te beoordelen.
Rebo heeft geen actieve verkoophouding laten zien. Het was het gebruikelijke lijntje uitgooien en afwachten totdat er iemand reageert. Wij hadden gehoopt op een wat actievere marketing houding. De woning heeft 4 jaar te koop gestaan en wij hebben in die tijd nooit iets van ze gehoord om weer eens de verkoopstrategie door te nemen. Sjoerd heeft ons geholpen. Hij is erg vriendelijk en toegankelijk.
De makelaar is zeer op de hoogte van het aanbod welk er in IJsslstein is vanuit kopers en verkopers. Daarnaast heft de makelaar veel voor ons geregld met de afwikkeling van ons huis. Echt super!
Robin van Pelt van Kin Era makelaardij heeft ons geholpen met een vlotte verkoop van ons appartement. Robin was deskundig, zeer betrokken en altijd bereikbaar.
Goede makelaar, commercieel, flexibel en snel schakelen. Hij hield ons netjes na elke bezichtiging op de hoogte. Qua administratie ging er af en toe wat mis, maar met een telefoontje snel opgelost, dus uiteindelijk geen probleem.
Bij het begin had de makelaar de 3D presentatie achterwege gelaten terwijl dit wel in het pakket stond. Dit is later tot onze tevredenheid opgelost. Verder is het contact en begeleiding naar tevredenheid verlopen.
actief, betrokken, klantgericht, menselijke maat
Ik beb een goed gevoel bij deze makelaar , hij heeft goede kijk op de markt verder ben ik goed begeleid i n deverkoop
Deskundig en servicegericht kantoor. Altijd goed bereikbaar. Gericht op de lokale markt. Prettige ervaringen met de medewerkers.
Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren, ook de persoonlijke aandacht hebben wij zeer op prijs gesteld. De oplossingen die door Ritter bedacht werden kwamen op ons zeer professioneel over. Wij kunnen dan ook Ritter van harte aanbevelen.
Arthur de Bock is een vakman die zijn markt zeer goed kent. Zijn aanbevelingen m.b.t. waarde en kwaliteit van een woning zijn de juiste gebleken. Hij heeft ons als verkoop- en aankoopmakelaar op een professionele manier begeleid.
Beschrijf uw ervaring en geef daarbij een goede onderbouwing aan zaken die ook voor anderen belangrijk kunnen zijn bij het kiezen van een makelaar. Hoe verliep uw contact met de makelaar, wat waren uw verwachtingen, en wat ging er goed of fout?
Hebben de juiste ondersteuning geboden bij de verkoop van ons huis. Op de juiste momenten, de juiste adviezen.
Vanaf het eerste contact had ik er een goed gevoel bij . Hij kwam zeer vertrouwd en rustig over . En dit is tijdens het hele proces zo gebleven . Hij heeft wat mij betreft de zaak prima begeleid en afgehandeld . Zal hem zeker aanbevelen waar mogelijk. U
Prettig contact gehad met deze makelaar. Over het algemeen werd er snel gereageerd.
Dankzij deze makelaar hebben we onze woning zeer snel (binnen twee maanden) en goed kunnen verkopen. Alle lof, ook voor de binnendienst. Alle contacten verliepen prettig. De kennis en actieve houding zorgt ervoor dat er veel vertrouwen was.
Heb de manier van werken van de Hr.Willems als zeer prettig ervaren. Hij nam de tijd om bij vragen goed en duidelijk uitleg te geven. Ook door het personeel van het makelaarskantoor ben ik altijd zeer vriendelijk te woord gestaan.
Zeer ervaren makelaar met kennis van zaken en een accuraat kantoor waar service en begeleiding hoog in het vaandel staan.
Voor de verkoop van een 2 onder 1 kapwoning benaderden we drie Nijmeegse NVM makelaars voor een vrijblijvende offerte. Het betrof een jaren 60 woning in de wijk Hazenkamp in Nijmegen. Een ruime courante woning in een gewilde buurt. De woning had achterstallig onderhoud en was duidelijk gedateerd. Bij de selectie van de drie makelaars vonden we het belangrijk, van doen te hebben met ‘mensen – mensen’ en geen gladde verkopers. Daarnaast wilden we dat de uitvoerende makelaar ons volledig zou ontzorgen. Misschien een mode woord maar we wilden niet voor ieder wisse wasje gebeld worden met vragen. Uiteindelijk kwamen we uit bij Kolmeyer ERA makelaars Nijmegen. Deze makelaar onderscheidde zich ten opzichte van de andere gegadigden op de volgende hoofdpunten: • Durfde de hoogste vraagprijs aan en zette dit kracht bij door met een scherpe en gestaffelde courtage te werken. Een lagere verkoopprijs had daarmee ook direct gevolg voor de gevraagde courtage; • Vond, gelet op de staat van de woning, een bouwkundig rapport noodzakelijk en bood dit aan, binnen zijn toch al scherpe aanbieding. Dit paste helemaal in onze zienswijze van open en transparant handelen; • Bood aan om flyers te verspreiden in de nabijheid van de woning; • Maakte een menselijke maar ook daadkrachtige indruk, gericht op vlotte verkoop; • Betrof een ERA makelaar met een landelijke dekking. Voor ons relevant aangezien ons huis aantrekkelijk kon zijn voor geïnteresseerden van buiten Nijmegen met verhuisplannen i.v.m. werk bij de Universiteit- en/of ziekenhuizen. • Werkt op basis van “no cure no pay” Achteraf bleek de vraagprijs reëel. Het huis werd binnen een maand voor de vraagprijs verkocht. Tijdens het verkoopproces viel Kolmeyer ERA makelaars op door een adequate aanpak. Zij kwamen de gemaakte afspraken na. Ook namen zij alleen contact met ons op als er door ons relevante beslissingen genomen moesten worden, of om ons te informeren over bezichtigingsbezoeken en de voortgang daarvan. Kortom prima dus. Tot slot kwamen we er bij het bezoeken van het makelaarskantoor er achter dat Kolmeijer ERA Makelaars haar prioriteit niet legt bij het investeren in een fancy Makelaars kantoor maar in een menselijke, klantgerichte aanpak en spoedige verkoop. Dat dat niet ten koste hoeft te gaan van een marktconforme vraagprijs is uit het hier boven beschreven voorbeeld wel gebleken.
Object bleek niet zo makkelijk te verkopen als verwacht. Er was wat miscommunicatie, dat is uitgesproken en de contacten mbt het object zijn hierna correct en prettig verlopen.
Joris Detrie heeft kennis van zaken. Staat daarbij open voor de zienswijze van verkoper. Hij denkt mee en zijn service is goed te noemen.