ERA vraagt elke verkoper of koper, rechtstreeks of via Funda, om achteraf de kwaliteit en service van haar makelaars te beoordelen.
Een pluspunt is een zeer goed contact en bereikbaarheid, ook buiten kantoor uren. Verder snelle afhandeling van zaken.
Postma begint met een taxatie die onderbouwd is met feiten; de waarde van het huis wordt niet lukraak genoemd. Verder was er een fijne samenwerking en bij iedere stap goed overleg. Goede adviezen; kortom een professionele makelaar.
Persoonlijk contact, de communicatie blijft tot een persoon beperkt de ,makelaar. De lijnen zijn kort en duidelijk,goed advies waarbij de eigen visie mee telt.
Postma begint met een taxatie die onderbouwd is met feiten; de waarde van het huis wordt niet lukraak genoemd. Verder was er een fijne samenwerking en bij iedere stap goed overleg. Goede adviezen; kortom een professionele makelaar.
Persoonlijk contact, de communicatie blijft tot een persoon beperkt de ,makelaar. De lijnen zijn kort en duidelijk,goed advies waarbij de eigen visie mee telt.
Het contact met de makelaar is prettig. Deskundig en goed benaderbaar. Zeker het gevoel gehad dat hij onze woning actief heeft verkocht.
Vriendelijk, service gericht, betrouwbaar en deskundig. Met deze steekwoorden denk ik een goede omschrijving gegeven te hebben van het makelaarskantoor Zijlstra
Uitstekende service en hoge betrokkenheid. Professioneel, prettig, frequent contact per telefoon, per e-mail en persoonlijk met goede 'updates' van bezichtigingen en de opvolging daarvan. Bepaling van de vraagprijs bleek lastig in de specifieke situatie t.a.v. het betreffende huis in een dalende markt.
Door omstandigheden veel telefonisch afgestemd, daarover tevreden. Pand heeft bovengemiddeld lang te koop gestaan maar gezien de dalende markt was lang te koop staan niet verwonderlijk.
Bij start verkoop contact met teveel verschillende personen van kantoor. Bezichtigingen door (te)veel verschillende begeleiders van kantoor die het huis zelf op dat moment ook voor de eerste keer zagen en dus weinig informatie aan de potentiële kopers konden geven. Meer bescherming van de verkoper was gewenst geweest bij geïnteresseerden met buiten proportioneel veel wensen en vragen. 2e helft van de verkoopperiode waarbij contact met 1 vaste persoon van het kantoor verliep veel beter. De gang van zaken en begeleiding van het uiteindelijke verkoopproces is zeer naar tevredenheid verlopen (service en begeleiding hier een 8).
In vergelijking met de overige makelaars waar we mee in aanraking zijn gekomen toonde meer initiatief, energie en vakkennis. Wij voelen ons zeer goed geholpen door deze makelaar.
In vergelijking met de overige makelaars waar we mee in aanraking zijn gekomen toonde meer initiatief, energie en vakkennis. Wij voelen ons zeer goed geholpen door deze makelaar.
In verband met de complexiteit van de aangekochte woning (met garagebedrijf) zijn meerdere bezichtigingen en contacten geweest met de ERA-makelaar. Bij ieder contact kregen we te maken met een andere makelaar (in persoon). Bij de bezichtiging bleven veel vragen onbeantwoord omdat de betreffende makelaar zich niet in het dossier had verdiept. De laatste contactpersoon van de makelaar heeft uiteindelijk de verkoop wel kunnen vlot trekken.
Zeer toegankelijke makelaar. Denkt goed mee en reageert snel op vragen etc. De strategie van ´bieden vanaf´ heeft ervoor gezorgd dat mijn appartement is verkocht. ERA is één van de weinige makelaars die o.a. hiermee werkt.
Het eerste gesprek verliep vlot en correct. Duidelijkheid van zaken en aanpak. In geval van kijkers werd dit tijdig gemeld, zodat het huis netjes gepresenteerd kon worden. De afwikkeling toen het huis eenmaal verkocht was, is ook goed en snel gegaan. Ik heb het contact met ERA De Koning als prettig ervaren.
De begeleiding van de makelaar was aangenaam. Er waren wel enkele onnauwkeurigheden in de brochure.
Plezierige samenwerking, toegankelijk en korte lijnen. Realistisch advies en daardoor verkocht binnen 1 maand!