Prismaatje
Makelaars Arjan ter Keurs en Nancy Assink aan het woord.
Je huis verkopen; een traject dat de laatste jaren aan veel
veranderingen onderhevig is geweest. Tegenwoordig gaat er veel
geautomatiseerd. Als verkoper kun je jouw woning dossier online inzien
en alle benodigde stukken aanleveren door ze te uploaden. Heel
makkelijk allemaal, maar is zo’n digitaal systeem voor elke klant
wenselijk?
Arjan en Nancy, makelaars bij Prisma ERA Makelaars in Delden, zien dat de digitale
dienstverlening in de makelaardij soms voor problemen zorgt: “Een online systeem
waarbij je als verkoper met één druk op de knop alle gegevens van de te koop staande
woning kunt inzien is natuurlijk hartstikke mooi, echter zien wij op kantoor dat er soms
klanten zijn die hier niet goed mee uit de voeten kunnen. Wij vinden het jammer dat niet
elke klant zich hier prettig bij voelt. Als makelaars willen wij graag dat onze klanten een
gevoel van service ervaren. Daarom hebben wij de koppen bij elkaar gestoken en een
nieuwe dienst ontwikkeld. Je eigen Prismaatje!”
Prismaatje? Leuke woordspeling, maar vertel eens wat houdt dat precies in?
Arjan: “We zien in de praktijk dat er toch best veel gevraagd wordt van verkopers
wanneer ze hun huis gaan verkopen. Wanneer je besluit je woning te koop te zetten dan
moeten er lijsten worden ingevuld en stukken worden geüpload. Het is een stressvolle
tijd waarbij het fijn is dat je een makelaar hebt die je zoveel mogelijk ondersteunt en
service biedt waar nodig. Het doel van het Prismaatje is om de klant zoveel mogelijk te
ontzorgen; zie het als een helpende hand in het administratieve proces. Het Prismaatje
helpt bijvoorbeeld met het invullen van de lijst van zaken, vragenlijst en het aanvragen
van het energielabel.”
Dat klinkt goed, wie is het Prismaatje?
Nancy: “Op ons kantoor in Delden zal onze collega Kim Hoentjen onze klanten als
Prismaatje helpen. Wanneer de klant bij ons de woning verkoopt dan neemt Kim contact
met ze op voor een persoonlijke afspraak. Na het invullen van de nodige formulieren zal
Kim gedurende het verdere verkoopproces het aanspreekpunt voor de klant zijn m.b.t.
het administratieve proces. Wij hopen dat we hiermee onze slogan “Sterk door service”
nog meer waar kunnen maken.”
Laat uw contactgegevens achter en wij nemen contact met u op!