Op twee onderdelen scoort Prisma laag vanwege een aantal verschillende punten, waaronder het niet snel of volgens afgesproken middelen te communiceren. Het is meer regel dan uitzondering dat terugkoppeling lang (> 1 week) op zich laat wachten. Vaak hebben wij zelf achter de nodige zaken aan moeten 'vangen'. Maar het betrof ook simpelweg het niet, of niet goed nakomen van gemaakt afspraken.
Een aantal malen hebben wij als klant hierop feedback gegeven, waarop verbetering werd beloofd, maar daar bleef helaas het nodige van uit en algehele verbetering bleef achterwege.
Uiteindelijk is alles goed wel gegaan, maar Prisma heeft in ons geval dus zeker steken laten vallen. Wij zijn - wellicht ietwat naïef - nog steeds in de goede hoop dat Prisma ons financieel tegemoet zal komen voor de aantoonbaar niet naar behoren geleverde diensten. Helaas ligt daar nu nog een discussie.
Wij verwacht(t)en niet de hoofdprijs als tegemoetkoming (getuige de term) en denken dat Prisma in financieel opzicht meer mis loopt doordat wij ze - indien geen hand in eigen boezem wordt gestoken - niet weer in zullen schakelen en ook niet zullen aanbevelen.
Prisma heeft tegenslagen te verduren gehad en dat vinden wij ook, vooral voor hen zelf, erg vervelend. Hier hebben wij rekening mee gehouden. Dit is echter niet als enige oorzaak aan te wijzen.
De score kan zeker hoger en wij hebben het maken van deze review daarom ook tot op het laatste moment uitgesteld, om Prisma alle kansen te geven hoger te kunnen scoren.
Wij waren wellicht geen standaard klant en weten wel wat we willen, maar moeilijk waren we ook niet.
We willen een ieder van u deze review niet onthouden, met de hoop op verbetering in de toekomst. Dit door aan te geven waar de samenwerking in ons geval niet optimaal is verlopen, opdat potentiële klanten hier hun voordeel mee kunnen doen.
Dit laatste geldt natuurlijk tevens voor Prisma.