ERA vraagt elke verkoper of koper, rechtstreeks of via Funda, om achteraf de kwaliteit en service van haar makelaars te beoordelen.
Toen wij ons huis te koop zetten, barstte juist de crisis op de woningmarkt los. Dat ons huis lang te koop heeft gestaan, kon onze makelaar dus niet helpen. Hij heeft voor ons gedaan wat er mogelijk was, en heeft ons steeds goed ondersteund, ook moreel! In sommige weken, bijvoorbeeld voorafgaand aan de Open Huizen Dagen, hadden wij vaak intensief telefonisch contact. Wij zijn vanzelfsprekend erg blij dat ons huis verkocht is, maar onze makelaar zullen wij wel een beetje missen!
Alleen gericht op verkoop, en vooral in belang koper, wij zijn heel ontevreden. Ze hadden zelfs de passeerdatum bij de notaris een week opgeschoven zonder onze toestemming.
Prettig, open contact. Als ik bel is al snel bekend over welke woning het gaat. Zorgvuldige afwikkeling. Zeer tevreden, vooral omdat de woning in deze tijd zo snel verkocht is!
Na vergelijking van diverse makelaars bij era makelaar raadhuis uitgekomen. De spontaniteit en prijs gaven hierbij de doorslag. Tijdens het gehele proces van aan en verkoop zijn wij ook keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen. Al met al zeer tevreden over de snelle aan en verkoop. Wij zullen era makelaar raadhuis dan ook zeker aanraden. Fam. De Boer Beilen
Mijn eerste makelaar daarmee had ik direct een klik maar helaas koos hij voor een andere job,Ik kreeg nu Oene, een keurig uitziende en slimme makelaar waar ik even aan moest wennen maar die goed wist wat belangrijk was in het verkopen en adviseren van me huis.Ik werd goed op de hoogte gehouden per mail, post en tel wanneer nodig was of ik hem zelf nodig was.Hij had een luisterend oor als het me even niet lukte of als er iets mij niet geheel duidelijk was.Iemand die ze vak verstaat en ik zou hem zeker aanbevelen aan derden. Het was leuk samen werken, mede omdat we me huis leuk vonden, ik om in te wonen en hij om te verkopen, een leuk nostalgisch huisje uit in de binnenstad van Gouda! vr gr Anja
Via vergelijking van de verschillende makelaars bij raadhuis uitgekomen. Spontaniteit en prijs gaven hierbij de doorslag. Het gehele proces van verkoop zijn wij goed op de hoogte gehouden van de zaken die spelen. Al met al zeer te spreken over de snelle verkoop.
Ontzettend fijn en professioneel begeleid. Ik ben ervan overtuigd dat door de deskundigheid, betrokkenheid en passie voor het vak, ons huis zo snel is verkocht. Ik zou ze bij iedereen aanraden!
Roland heeft het top gedaan. We hebben eerst afscheid genomen van een andere makelaar en Roland heeft ervoor gezorgd dat ons huis uiteindelijk verkocht is. Hoe?: - ons laten inzien dat we ons huis moesten opknappen om positief onderscheidend te zijn in deze markt - verkoopprijs af te stemmen op marktsituatie en ons daarin challengen - mooie foto's op internet - goed inzicht krijgen in situatie mogelijke kopers, wat helpt in onderhandelingen - ... en nog veel meer Als we Roland niet hadden, hadden we ons huis nu nog niet verkocht. Dank.
Buitengewonen betrokkenheid en zorgvuldigheid van John v,d, Putten
Dankzij de makelaar veel kijkers gehad, wat in deze tijd niet veel voorkomt. Appartement verkocht in 7 maanden tijd en dat is onder het gemiddelde. Prijsdalingen waren niet leuk maar wel realistisch. Al met al een makelaar waar we achteraf zeer tevreden mee waren. Een huis in de verkoop is namelijk nooit een leuke aangelegenheid. Op verhalen van andere is deze makelaar zeker een aanrader.
Wij kunnen niets anders zeggen dat we geweldig geholpen zijn en een prima contact hadden. Er is ons steeds alles verteld over het verloop.
Prettig contact. Duidelijke afspraken. Al het papierwerk rondom de verkoop werd goed geregeld. Kan deze makelaar zeker aanbevelen!
Het nut van 'ERA voor Mij' is me onduidelijk, en had geen meerwaarde tijdens mijn verkoop.
De kontakten zijn goed geweest. Er is snel gereageerd op vragen. De onderhandelingen zijn via mijn makelaar verlopen.
Deze ERA-makelaar brengt de in zijn makelaardij aanwezige kennis, kunde en vaardigheden op zorgvuldige wijze in in het verkoopproces. Zijn/haar persoonlijke respect naar de klant is daarbij in een natuurlijk evenwicht met diens situatie en belangen in dat proces. Altijd wordt op een duidelijke wijze het hoe en waarom uitgelegd, waarmee de door de verkoper te nemen beslissingen op een goede basis kunnen rusten.