Slecht bereikbaar, late of geen terugkoppeling na bezichtigingen, eerste open huizen rout (toen ons huis net te koop stond) niet kenbaar gemaakt,tijdens onderhandelingen verkoop weinig ruggesteun bij onderhandelen en geen begeleiding in het traject, tijdens de periode voor de overdracht ons verkeerde informatie verstrekken wat ons extra tijd en energie heeft gekost, ze hebben 4 weken geen goed internet gehad waardoor ons huis niet op Funda stond deze klacht werd niet serieus genomen. Aanvulling op uw reactie: er was aangegeven dat de sleutels naar de notaris gestuurd konden worden zodat de sleutels direct aan de nieuwe bewoners gegeven konden worden bij de over overdracht maar dat was niet nodig... Ik vraag mij af waarom de woning niet netjes is achtergelaten, alles was weggehaald of zijn we wat vergeten (?!) en waarom wij daar dan niets van horen (maar nu ineens wel) zodat wij daar eventueel van kunnen leren. Wij hebben namelijk nooit eerder een huis verkocht en een beetje begeleiding daarbij is toch wel gewenst en feedback ook zeker welkom. Verder acht ik deze discussie gesloten. Bij vragen weet u ons telefonisch te bereiken.